logoif.jpg

Prace licencjackie

2015-2019

  • Jakub Stachowiak, Dylematy etyczne w pracy coacha wspierającego drużyny e-sportowe (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Adrian Zemsta, Coaching jako metoda szkoleniowa pracowników w przedsiębiorstwie (promotor: dr hab. Krzysztof Kilian, prof. UZ)
  • Anna Antoszewska, Fenomen spotkania w myśli filozoficznej Antoniego Kępińskiego (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Sylwia Bajor, Coaching i doradztwo filozoficzne jako narzędzia wspierania rozwoju osobistego (promotor: dr Paweł Walczak)
  • Marlena Boranowska, August Cieszkowski jako historyk filozoficznej szkoły jońskiej (promotor: dr hab. Tomasz Mróz, prof. UZ)
  • Marcin Brzostowski, Model coachingu koaktywnego i jego filozoficzne źródła w dialektyce Sokratejskiej (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Mariola Czycz-Mazur, Koncepcja człowieka w logoterapii Viktora Frankla (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Justyna Gołdyka, Status moralny zwierząt w filozofii Petera Singera (promotor: dr Tomasz Turowski)
  • Kamil Gozdur, Cycero - coach czy jedynie retor? (promotor: prof. dr hab. Lilianna Kiejzik)
  • Paulina Jarząb, Coaching jako proces wspierający zarządzanie zasobami ludzkimi (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Wojciech Juszczak, Tradycja ZEN w coachingu (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Michał Kalinowski, Coaching jako ogólna metoda rozwoju osobistego (promotor: dr hab. Krzysztof Kilian, prof. UZ)
  • Paula Kałużna, Wątki feminizmu drugiej fali w twórczości Simone de Beauvoir (promotor: dr Tomasz Turowski)
  • Marcin Kochan, Etyka stoicka w praktyce ascetycznej Ojców Pustyni (promotor: dr Justyna Kroczak)
  • Wojciech Kosowicz, Problem świadomości ciała w coachingu sportowym (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Martyna Krawczonek, Coaching i doradztwo filozoficzne w pracy managera klubu fitness (promotor: dr Paweł Walczak)
  • Karolina Kupczyk, Problematyka gender w dziełach Simone de Beauvoir (promotor: dr Agnieszka Szczap)
  • Kinga Kuźma, Stuarta Milla koncepcja wolności (promotor: dr hab. Krzysztof Kilian, prof. UZ)
  • Joanna Łajdanowicz, Filozoficzne i praktyczne aspekty uważności w coachingu (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Ewelina Majsak, C. G. Junga teoria osobowości jako podstawa narzędzi psychometrycznych wykorzystywanych w business coachingu (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Patryk   Malus,  Coaching i doradztwo filozoficzne w zarządzaniu zasobami ludzkimi (promotor: dr Paweł Walczak)
  • Jakub Małczak, Wpływ myśli Sokratejskiej na powstanie coachingu (promotor: dr Barbara Czardybon)
  • Alicja Michalska, Wykorzystanie metod coachingu i doradztwa filozoficznego w rozwoju kompetencji zawodowych kadry kierowniczej (promotor: dr Paweł Walczak)
  • Katarzyna Rogozińska, Miłość jako motor ludzkich działań w 'Uczcie' Platona (promotor: dr hab. Tomasz Mróz, prof. UZ)
  • Michał  Rosiński, Filozoficzne podstawy coachingu poznawczo-behawioralnego (CBC) w myśli Marka Aureliusza i Epikteta (promotor: dr Barbara Czardybon)
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18